еНаука - преглед
Преглед према Аутор Baucal, Aleksander
Приказ резултата 1 до 20 од 313
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2016 | 3П приступ: препознај, промовиши и прошири | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | A dialogical approach to large-scale assessments: Students reasoning about items in PISA and TIMSS (✓) | Jelena Radišić; Aleksandar Baucal ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | A Dialogical Mixed Method for Sociocultural Studies of Dialogical Self: - The Two Steps Participatory Generalization (2SPG) | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Activities in Mathematics Class: Contrasting Students and Teachers Perceptions Mathematics Setting? Case of Serbia | Jelena Radišić; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2011 | Adolescenti i rizična ponašanja - odraz iracionalnosti ili racionalnosti | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
2019 | Evaluacija Građanskog vaspitanja u srednjim školama u Srbiji | Džamonja Ignjatović, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2015 | Analiza PISA zadataka iz matematike - kako nastavnici sagledavaju zadatke? | Radišić Jelena; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Analiza procesa ocenjivanja na časovima matematike | Radišić, Jelena; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2018 | Analysing Students' Difficulties In Solving Data Display Items In TIMSS Grade 4 - Are All Incorrect Answers Alike? | Jelena Radišić; Jošić, Smiljana M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Are National tests mirroring school based assessment? | J. Radišić; Baucal, Aleksander D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Are students in Italy really disinterested in science? A person-centered approach using the PISA 2015 data | Radišić, Jelena; Selleri, Patrizia; Carugati, Felice; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2022 | Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching (✓) | Leijen, Ali; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar D ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2012 | Asymetrical peer interaction and formal operational thinking: analysis of dialogues in unsuccesful dyads | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Asymetrical peer interaction and formal operational thinking: analysis of dialogues in unsuccessful dyads | Stepanović-Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2011 | Asymetrical peer interaction and formal operational thinking: What happens in dialogues between peers in unsuccessful dyads | Stepanović-Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Asymmetrical peer interaction and formal operational development: dialogue dimensions analysis | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2011 | Asymmetrical peer interaction and formal operational thinking: What happensin dialogues between peers in unsuccessful dyads? | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2011 | Asymmetrical Peer Interaction as a Factor of Formal Thinking Development | Stepanović-Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Becoming more relevant for educational practice: Reflections from an ongoing journey of an educational research institute | Pavlović-Babić, Dragica ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Becoming Successful in Math - A Comparison Across European Countries | Videnović, Marina P. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |