еНаука - преглед

Преглед према Аутор Veljković, Saša

Приказ резултата 1 до 20 од 85  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Models for Measuring Customer Satisfaction at the National Level (✓)Veljković, Saša M.  ; Marinković, Veljko  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2023ANALIZA PERCEPCIJA I MOTIVA UČESNIKA NA TRŽIŠTU EKONOMIJE DELJENJA U SRBIJI (✓)Krstić, Nikolina; Veljković, Saša  ; Kuč, Vukašin  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Analiza uslužnog ambijenta serviranja hrane učenicima = Analysis of the pupils` food serving environment (✓)Filipović, Jelena  ; Veljković, Saša  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Attitudes toward farm animals welfare and consumer's buying intentions: Case of Serbia (✓)Veljković, Saša  ; Stojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2023BEKERI - LIČNI BRENDING ILI MATERIJALNA KORIST? (✓)Živanović, Milutin  ; Janjić, Jovana  ; Ribić, Maja  ; Uskoković, Veljko  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Brand Orientation and Financial Performance Nexus (✓)Kaličanin, Đorđe  ; Veljković, Saša  ; Bogetić, Zoran  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2010Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima (✓)Veljković, Saša  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012BRENDIRANJE DESTINACIJE I STVARANJE VREDNOSTI ZA TURISTE (✓)Veljković, Saša  ; Đorđević, Aleksandar  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Četvrta nacionalna konferencija Izazovi i perspektive marketinga - zbornik radova - Srpsko udruženje za marketing, Zlatibor, 3-5. novembar, 2023. (✓)Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Course guidelines and checklists for the course Communication, Dissemination, Capitalization (✓)Vuksanović, Iva D.  ; Saša Veljković  ; Vukašin Kuč  ; Mladen Stamenković  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022D1.1 Ekonomija deljenja – karakteristike, poslovni modeli, primeri platformi i razvojni izazovi (2022) (✓)Bojković, Nataša  ; Petrović, Marijana  ; Živojinović, Tanja  ; Aničić, Zorica  ; Živanović, Milutin  ; Janjić, Jovana  ; Veljković, Saša  ; Maričić, Milica  ; Zornić, Nikola  ; Petrović, Nataša  ;
Jeremić, Veljko  ;
Извештај
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022D1.2 Mapiranje zajednice ekonomije deljenja u Srbiji – korisnici platforme i provajderi (2022) (✓)Živojinović, Tanja  ; Petrović, Marijana  ; Bojković, Nataša  ; Maričić, Milica  ; Jeremić, Veljko  ; Marković, Aleksandar  ; Petrović, Nataša  ; Kuč, Vukašin  ; Veljković, Saša  Извештај
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Deliverable 8.2–ETHNOGRAPHIC STUDY: Qualitative Research Findings on European Consumers’ Food Practices Linked to Sustainable Food Chains and Food Quality Schemes (✓)Filipović, Jelena M.  ; Vukašin Kuč  ; Galjina Ognjanov  ; Saša Veljković  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012DEVELOPMENT OF TOURISM IN SERBIA DURING GLOBAL ECONOMIC CRISIS PERIOD (✓)Zečević, Bojan  ; Veljković, Saša  ; Đorđević, Aleksandar  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Direktni marketing (✓)Veljković, Saša  ; Chroneos Krasavac, Biljana  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Do Partner Relations in Marketing Channels Make a Difference in Brand Management Implementation? Evidence from Serbia and Montenegro (✓)Bogetić, Zoran  ; Veljković, Saša  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" - Zbornik radova (✓)Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Доступност производа посредством алтернативних логистичких система у одабраним економијама у успону (✓)Милићевић, Никола  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2010Ekonomski rečnik, (173 odrednice – 2,7 autorskih tabaka) (✓)Veljković, Saša  ; ostali autoriЛексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022European food quality schemes in everyday food consumption : An exploration of sayings and doings through pragmatic regimes of engagement (✓)Amilien...[et al.], Virginie; Filipović, Jelena  ; Veljković, Saša  ; Ognjanov, Galjina  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису