eNauka - pregled

Pregled prema Autor Kocić, Milan

Prikaz rezultata 1 do 20 od 75  sledeće >
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2012A'WOT модел избора оптималне стратегије развоја туризма општине Врњачка Бања (✓)Mimović, Predrag  ; Kocić, Milan  ; Milanović, Marina  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2013Afirmisanje i razvoj integralnog franšiznog konceptaKocić, Milan  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013An expanded role of transnational companies and corporate social responsibilityTanja Vujović  ; Đokić, Nebojša  ; Milan Kocić  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2011Approaches and models of foreign markets selectionŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Stanković, MirjanaPoglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Approaches and models of foreign markets selection (✓)Šapić, Srđan  ; Kocić, Milan; Stanković, MarijaPoglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2005Bazične aktivnosti i koncepti analitičkih procesaKocić, Milan  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2009Bezbednost i privatnost podataka u funkciji zaštite potrošača na elektronskom tržištuKocić, Milan  ; Mandarić, MarijaPoglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Brand and consumer characteristics as drivers of behaviour towards global and local brands (✓)Šapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Filipović, Jovana  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2024Corporate social responsibility as a marketing strategySpasojević, Ana; Kocić, Milan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Cost management in contemporary business environment (✓)Domanović, Violeta M.  ; Stojanović-Aleksić, Vesna  ; Kocić, Milan S.  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2019Creating consumer loyalty in the field of using over-the-counter productsŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Radaković, KatarinaNaučni članak
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja
2020Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова (✓)Филиповић, Јована С.  Doktorska disertacija
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija
2013Direktni marketingKocić, Milan  Ostalo
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2009Etički aspekti korupcije u međunarodnom marketingu (✓)Kocić, Milan  ; Mandarić, Marija  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Етички аспекти различитих видова брендирања са освртом на међузависност посебних видова брендирањаDašić, Dejan R.Doktorska disertacija
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija
2009Etički kodeks i pravna regulativa kao bazične strategijske determinante bezbednog e-poslovanjaKocić, Milan  ; Mandarić, MarijaNaučni članak
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu
1999Holistički pristup organizacionom struktuiranju identiteta preduzećaKocić, Milan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
1997Identitet kao strateški resursKocić, Milan  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2024Izаzоvi i pеrspеktivе оdrživе mаrkеtinškе оriјеntаciје u Rеpublici SrbiјiKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
1997Javnost donosi prihodeKocić, Milan  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.