еНаука - преглед

Преглед према Аутор Filipović, Jelena

Приказ резултата 1 до 20 од 118  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
20184.5 Improving the faculties’ study programmes including entrepreneurship and IP management topics – integrated report from individual reports HEIsFilipović, Jelena M.  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
201097 odrednicaFilipović, Jelena  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013A qualitative approach to understanding brand image in an international context: Insights from Croatia and SerbiaR. Brečić; Filipović, Jelena  ; M. Gorton; Ognjanov, Galjina  ; Stojanović, Žaklina  ; J. WhiteНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2018AcademLink – Information before SocializationFilipović, Jelena M.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015An assessment of reputation of Marketing studies and profession in SerbiaOgnjanov, Galjina  ; Filipović, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Analiza uslužnog ambijenta serviranja hrane učenicima = Analysis of the pupils` food serving environment (✓)Filipović, Jelena  ; Veljković, Saša  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Analysis of the childrens motivation for the internet use and their activities in the online environmentFilipović, Jelena  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2016Analysis of the regulatory documents and existing structures for all three dimensions of third mission activities at seven Serbian HEIs' (✓)Aleksić-Mirić, Ana  ; Filipović, Jelena  ; J. CvetanovićТехничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Apeli kao osnov strategije pozicioniranja na dečijem tržištu (✓)Filipović, Jelena  ; Đorđević, Aleksandar  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Attitudes toward farm animals welfare and consumer's buying intentions: Case of Serbia (✓)Veljković, Saša  ; Stojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2016'Benchmarking analysis and recommendations', ur. prof. dr Dragan Domazet, projekat IF4TM, Erasmus plus program br. 561655-EPP-1-2015-1-RS-EPPKA2-CBHE-SPFilipović, Jelena  ; Grupa autoraТехничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Brand sensitivity among children in SerbiaFilipović, Jelena  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2017Childrens consumer socialisation and preferences for Western and domestic brandsFilipović, Jelena M.  ; M. GortonПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Childrenʼs Internet activities according to their demographic characteristicsFilipović, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Configuring perceived fit to mitigate consumer animosity in the context of cross-border sport sponsorships (✓)Angell, Robert; Bottomley, Paul; Brečić, Ružica; Filipović, Jelena  ; Gorton, Matthew; Logkizidou, Maria; White, JohnНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2013Consumer Perception and Use of Products with Health Claims in Western Balkan CountriesStojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Consumers of products with health claims in the Western Balkans: Producers' perception and realityStojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2023CONSUMERS' PREFERENCES TOWARDS CHEESE ATTRIBUTES IN SERBIA : CONJOINT ANALYSIS (✓)Užar, Dubravka  ; Filipović, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Consumers’ use of the Protected Geographical Indication (PGI) label in an European comparison: Why does it differ?Filipović, Jelena M.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018D2.5 Operational manual for implementation of 3MFilipović, Jelena M.  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.