еНаука - преглед

Преглед према Аутор Filipović, Jovana

Приказ резултата 1 до 20 од 37  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Аktivnоsti prеduzеćа u Srbiјi nа društvеnim mrеžаmа - еmpiriјskо istrаživаnjеŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identitetaZdravković, Stefan; Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2019Анализа ставова и намера потрошача према коришћењу услуга интернет банкарстваFilipović, Jovana  Научни чланак
53M53 - Национални часопис категорије M53
2023Animozitet kao determinanta kupovine domaćih i inostranih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Artiffical intelligence elements as antecendents of social media consumer engagement and purchase intentionFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  Научни чланак
21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a
2018Brand and consumer characteristics as drivers of behaviour towards global and local brandsŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2016Company Borrowing in International Financial Market through Direct FinancingStojković, Dragan  ; Šapić, Srđan  ; Golo, Jovana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Consumption in fast-food restaurants in Croatia and SerbiaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Dlačić, JasminaНаучни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2020Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендоваФилиповић, Јована С.  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2023Efekti ekonomskih mera za ublažavanje posledica pandemije COVID-19 u Republici SrbijiНема аутораМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Etnocentrizam potrošača u Šumadiji i PomoravljuŠapić, Srđan M.  ; Golo, Jovana S.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015International Business: Competing in the Global MarketplaceFilipović, Jovana  Информативни прилог
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2018Izbegavanje neizvesnosti u procesu odlučivanja o kupoviniŠapić Srđan  ; Savić, Jovana  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2018Kvalitet i etnocentrizam kao prediktori kupovine inostranih brendovaŠapić, Srđan  ; Furtula, Srđan  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Међународни маркетингŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Proces internacionalizacije poslovanja preduzeća sa područja ŠumadijeŠapić, Srđan  ; Knežević, Mirjana  ; Golo, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Social media and corporate image as determinants of global and local brands purchase : Moderating effects of consumer openness to foreign culturesFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Dlačić, JasminaНаучни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2024Social media as determinant of green products purchase: the moderating role of green concernFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Zdravković, StefanНаучни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2021The effect of country - of - origin image trough quality, design and attractiveness related to product on consumer loyaltyŠapić, Srđan  ; Lazarević, Jovana  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2020The impact of consumersʼ traveling and media activities on consumer behaviour towards purchasing global brandsFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51