еНаука - преглед

Преглед према Аутор Vehapi, Semir

Приказ резултата 1 до 20 од 35  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2013Aktuelni problemi poljoprivrede Srbije u procesu tranzicijeVehapi, Semir  ; Šabotić, Zenaida R.  ; Totić, Ibrahim N.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Analiza organizacije i primene marketinga na primeru proizvođača organske hrane u SrbijiVehapi, Semir  ; Šabotić, Zenaida  Научна критика и полемика
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2016Analysis of marketing instruments used by domestic organic food producersVehapi, Semir  ; Dolićanin, Edin  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Challenges for different monetary policy models in two specific countries: Bosnia and Herzegovina and SerbiaŠabotić, Zenaida R.  ; Vehapi, Semir  ; Hilmija RedžićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Consumers behavior on organic food: Evidence from the Republic of SerbiaVehapi, Semir  ; Dolićanin, Edin  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Korporativno dezinvestiranje kao faktor poslovnih performansi i tržišne vrednosti preduzećaLekpek, Ahmedin  ; Šabotić, Zenaida  ; Vehapi, Semir  Научна критика и полемика
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2023Customersʼ Intention in Terms of Using Mobile Banking Services in SerbiaŠabotić, Zenaida  ; Vehapi, Semir  ; Lekpek, Ahmedin  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Determinante satisfakcije bankarskih klijenata uslugama internet bankarstva u SrbijiVehapi, Semir  ; Lekpek, Ahmedin  ; Šabotić, Zenaida  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2019Determinante razvoja tržišta organske hrane u zemljama Zapadnog BalkanaSemir, Vehapi  Научна критика и полемика
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014Factors of development of organic food supply in SerbiaVehapi, Semir  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2021Food choice motives of generation Z in Serbia (✓)Mitić, Sanja  ; Vehapi, Semir  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2021Generation Z consumers' motives and barriers to purchasing organic food products in Serbia (✓)Vehapi, Semir  ; Mitić, Sanja  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2011Intelektualnim kapitalom ka unapređenju konkurentnosti u zemljama Zapadnog BalkanaVehapi, Semir  ; Hilmija RedžićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Iskustvo integrisanih univerziteta na prostoru Zapadnog BalkanaŠabotić, Zenaida R.  ; Vehapi, Semir  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Istraživačka kooperacija zemalja Zapadnog BalkanaVehapi, Semir  ; Hilmija RedžićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Istraživanje motiva potrošača koji utiču na kupovinu organske hrane u SrbijiVehapi, Semir  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Komuniciranje ekoloških koristi proizvodnje organske hraneVehapi, Semir  ; Šabotić, Zenaida R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Loyalty of Internet Banking Users in Serbia (✓)Šabotić, Zenaida  ; Semir Vehapi  ; Ahmedin Lekpek  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Marketing aktivnosti domaćih proizvođača organske hraneSemir, Vehapi  ; Zenaida, Šabotić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Marketing miks proizvođača organske hrane – sa posebnim osvrtom na proizvođače iz SrbijeVehapi, Semir  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису