еНаука - преглед

Преглед према Аутор Novčić-Korać, Branka

Приказ резултата 1 до 20 од 29  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2017Application of nation branding in former Yugoslav statesNovčić Korać, Branka  ; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Brand personality of an educational institutionBožić, Nikolina; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Pozicioniranje brenda ponude bankarskih usluga - perspektiva SrbijeNovčić Korać, Branka  ; Damnjanović, Vesna  ; Filipovic, VinkaНаучни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2022Брендирање (дести)нацијаНовчић Кораћ, Бранка  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Brendiranje (desti)nacije s narušenim imidžom: Slucaj SrbijeNovčić Korać, Branka  ; Šegota, T.Научни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2011Bringing the real world into your classroom - applying the case study methodmmDamnjanović, Vesna  ; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Case Study: P Marketing Communication Strategy of Reusable Branded Bottle Equa on Ex-Yugoslavia MarketNovčić Korać, Branka  ; Šegota TКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Constructing a Nation Branding Model –the Case of SerbiaNovčić Korać, Branka  ; Bradić-Martinović, Aleksandra  ; Miletić, BranislavНаучни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2011Cross Cultural Differences in TV Advertising, Comparative Study: USA, Austria and SerbiaDamnjanović, Vesna  ; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Differential advantages of Serbia - internal and external perspectivesNovčić Korać, Branka  ; Miletić, BranislavНаучни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2014Environment, quality, uniqueness, alternative - mixing 4P'S and 4E'SNovčić Korać, Branka  ; Šegota TКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Factors Affecting Serbian Wine Consumer PurchasingDamnjanović, Vesna  ; Novčić Korać, Branka  ; V. Filipović; Nešković, EmaНаучни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2013How to become leader in higher education?Novčić Korać, Branka  ; Levi-Jakšić, Maja ; V. FilipovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012How to make effective class with the case study method? - students' perspectiveNovčić Korać, Branka  ; Damnjanović, Vesna  ; V. FilipovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Kako uspešno upravljati brendom?Novčić, Branka  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Managers' orientation of health care organization - comparison study of Serbia, Macedonia and SloveniaDamnjanović, Vesna  ; V. Filipović; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Novčić Korać, Branka  ; Janičić, Radmila  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2016Marketing and sustainable developmentJović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Marketing communication strategy of reusable branded bottle EQUA on the ex-Yugoslavia marketNovčić Korać, Branka  ; Šegota, TinaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Marketing i komunikacije - pojmovnik sa srpsko-engleskim i englesko-srpskim rečnikomFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Janičić, Radmila  ; Damnjanović, Vesna  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Vlastelica, Tamara  ; Jović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  ; Vukmirović, Jovanka  ;
Okanović, Milan  ;
Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Brendiranje nacije - analiza brend identiteta SrbijeNovčić Korać, Branka  ; Štavljanin, Velimir  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51