eNauka - pregled

Pregled prema Autor Rakić, Mira

Prikaz rezultata 1 do 20 od 71  sledeće >
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2018A Holistic Approach to the Causes and Consequences of the Poverty and Wealth of Countries, Companies and Individuals in the Context of Sustainable Development and SustainabilityRakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Changes in Relationships with Consumers - From Traditional Transactional to Relational MarketingRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018COLLABORATIVE PARTNERSHIP PARADIGM IN THE SUSTAINABILITY-ORIENTED SUPPLY CHAIN AS THE WAY TO SUSTAINABILITYRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Naučni članak
23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23
2017Collaborative Partnership Paradigm in the Sustainability-Oriented Supply Chain as the Way to SustainabilityRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Competitive basis of BanatRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Consumer Ethnocentrism – Marketing Challenge for Companies: The Case of SerbiaRakić, Mira  ; Rakić, Beba  ; Stanojević, Ljiljana  Naučni članak
24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24
2011Consumers - Sources of Information on Marketing InnovationRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Društvena odgovornost potrošačaRakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Društvena odgovornost kompanija kao marketinška mogućnostRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2013Digitalna (r)evolucija i onlajn oglašavanjeRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Naučni članak
53M53 - Nacionalni časopis kategorije M53
2012Digitalna agenda EvropeRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2010Digitalni marketing – integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostimaRakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Monografija
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2010Društvena odgovornost i održivo ponašanje potrošačaRakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Naučni članak
52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52
2013Društvena odgovornost kompanija kao marketinška mogućnostRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Naučni članak
51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51
2015Društvene inovacije i održiva ekonomija. (Social inovations and sustainable economy)Rakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2016Ekološki otisak kao indikator održivostiRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2016Ekološki otisak kao indikator održivostiRakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  Naučni članak
51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51
2019Encouraging consumer ethnocentrism in the function of domestic foodstuffs consumptionRakić, Mira  ; Rakić, Beba  ; Stanojević, Ljiljana  Naučni članak
24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24
2017Facebook or the 'Book of Faces as a database for customer profiles, marketing communications and applicationsRakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Facing local companies with global competitorsRakić, Beba  ; Rakić, Mira  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.