еНаука - преглед

Преглед према Аутор Ćirković-Miladinović, Ivana

Приказ резултата 1 до 20 од 67  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023A Quality “Online” Teacher – What Do Students Appreciate and Value in Teachers during Distance Learning? (✓)Golubović-Ilić, Irena  ; Ćirković-Miladinović, Ivana  ; Vukićević, Nataša  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2011Афективне стратегије учења енглеског језикаĆirković Miladinović, Ivana R.  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2019Afektivne strategije učenja engleskog kao stranog jezikaĆirković Miladinović, Ivana  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Afektivni aspekti učenja engleskog jezika kao stranogĆirković Miladinović, Ivana R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Analiza ciljnih situacija u usmenoj komunikaciji u nastavi engleskog jezika na departmanima Informacionih tehnologija u Srbiji (✓)Dabić, Tijana; Ćirković Miladinović, Ivana R.  ; Suzić, Radmila R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Anvantages and disadvantages of Content and Integrated Language Learning (CLIL)Ćirković Miladinović, Ivana  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Assertiveness of prospective teachers and preschool teachersMilovanović, Radmila B. ; Ćirković Miladinović, Ivana R.  ; Stojanović, Biljana J.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Designing the Curriculum and Learning Materials for Primary Young LearnersĆirković Miladinović, Ivana  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2013Developing a Website for EFL Writing Skills Improvement in University Teaching Context (✓)Ćirković Miladinović, Ivana  ; Dabić, Tijana J.; Suzić, Radmila R.  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2012Developing teaching skills and learner autonomy in multicultural academic surroundingĆirković Miladinović, Ivana R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023EMOCIONALNE REAKCIJE ADOLESCENATA U NASTAVIStojanović, Biljana  ; Milovanovic, Radmila ; Ćirković Miladinović, Ivana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2021Emotional aspects of school learning: what do students feel during lectures? (✓)Milovanović, Radmila ; Ćirković Miladinović, Ivana  ; Stojanović, Biljana  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018EMOTIONAL EFFECTS OF IMPLEMENTING GESTALT THERAPY TECHNIQUES IN UNIVERSITY TEACHINGMilovanovic, Radmila ; Ćirković Miladinović, Ivana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Encouraging the development of cognitive operations in early school age children by applying the system of didactic gamesStojanović, Biljana  ; Milovanović, Radmila ; Ćirković Miladinović, Ivana  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Impact of English Teachers´ Competencies on Students´ Learning and Achievement: Teachers’ and Students’ Perspectives in Private Secondary School (oberstufe) Education in the Federal State of Schleswig Holstein, GermanyĆirković Miladinović, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Implicit and explicit second language learning (✓)Suzić, Radmila  ; Dabić, Tijana; Ćirković Miladinović, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016In what ways do in-service seminars help English language teaching practice in Serbia?Ćirković Miladinović, Ivana R.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Inkluzija u osnovnim školama (✓)Ćirković Miladinović, Ivana  ; Suzić, Radmila  ; Dabić, TijanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Inovating english teaching and learning of Univrsity students´ writing skills by using new technologies and CALL (Computer-Assisted Language Learning) principlesĆirković Miladinović, Ivana R.  ; Golubović Ilić, Irena B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Integrating Culture and Language Teaching in TEYL (✓)Savić, Vera ; Ćirković Miladinović, Ivana  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.