еНаука - преглед

Преглед према Аутор Kostić-Stanković, Milica

Приказ резултата 1 до 20 од 229  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2015Alternativni tipovi oglašavanja putem različitih medijaKostić-Stanković, Milica  ; Cvijović, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Analiza zastupljenosti oglašavanja putem Interneta u organizacijama u SrbijiKostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Golubović, BojanaНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2017Analysis of Branding Significance in Creative IndustriesKostić-Stanković, Milica M.  ; D. Milošev; Jović, Marija R.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Application of integrated marketing communications in attraction of potential studentsKostić-Stanković, Milica M.  ; Martić, M.; Šćekić, M.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Applying the RFM Method in Creating Assessing Customer RelationsKostić-Stanković, Milica  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Attitudes towards indirect advertising in tv serialsKostić-Stanković, Milica  ; Cvijović, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1998Baza podataka o potrošačima kao osnova u marketing odlučivanjuJaničić, Radmila  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Brand Design in Function of Sustainable Customer Communication Development (✓)Kostić-Stanković, Milica  ; Vukmirović, Valentina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Брендирање државе имплементацијом стратешке комуникације у јавној дипломатији - приступни радСкочајић, ИванаИзвештај
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Case Study in Students Perspective, EU Enlargement Perspective -inside and outside conceptsDamnjanović, Vesna  ; Kostić-Stanković, Milica  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Communication aspect of reputation management - models and measurement - modeli i merenjeVlastelica, Tamara  ; Filipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Consumers' attitudes towards purchasing fashion counterfeitsKostić-Stanković, Milica  ; Cvijović, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Organizacija kontakt centara, kanali komunikacije i zaposleni u kontakt centruDasic, Danijela; Kostić-Stanković, Milica  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014Cooperation of SMEs and Insurance Company in Creation of Marketing Value of Insurance PremiumsLečić-Cvetković, Danica  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Cvijović, Jelena  ; O KompirovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Creating Social Marketing Strategy on the Internet within Preventive Health Care - Human Papilloma Virus Vaccination CampaignMitrovic, Jelena; Knezevic, Sandra; Zugic, Jelena; Kostic-Stankovic, Milica  ; Jović, Marija  ; Janicic, Radmila  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2017Customer engagement and value co-creation in online communities as a source of competitive advantageKostić-Stanković, Milica M.  ; V. Vukmirović  ; Vasiljević, Dragan V.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Upravljanje odnosima sa kupcima kao izvor konkurentnosti kompanija u promenjivom okruženjuJugovic, Tijana; Petrović, Dejan  ; Kostić-Stanković, Milica  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2017Customer relationship management in banking industry: Modern approachKrstić, Jelena  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Reljić, Marija  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2012Destination Marketing - Analyses of Event Management Effects on the ReputationKostić-Stanković, Milica  ; Filipović V; V. MilutinovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Destination marketing - analyzes of event management effects on the reputationKostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka ; Milutinović, VericaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.