еНаука - преглед
Преглед према Аутор Topalov, Jagoda
Приказ резултата 1 до 20 од 79
следеће >
| Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
|---|---|---|---|---|
| 2013 | Academic Research Skills of University Students | Topalov, Jagoda | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2012 | Academic research skills with university students | Radić-Bojanić, Biljana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2013 | Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja | Radić-Bojanić, Biljana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2013 | Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja | Radić Bojanić, Biljana | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2012 | Affective Filter and the Acquisition of Grammatical Content | Radić-Bojanić, Biljana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2022 | An analysis of Serbian internet users’ web credibility assessment![]() | Jagoda Topalov | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2021 | Anxiety in academic speaking situations among EFL majors: a case study![]() | Radic-Bojanic, Biljana B | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
| 2018 | Applied linguistics : an activity book for students | Radić-Bojanić, Biljana | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2017 | Assessment of Young Learners in the Pre-Literacy Period in Serbia | Radić Bojanić, Biljana | Научни чланак | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
| 2010 | Attitudinal Variables in Foreign Language Learning: Role of Ethnocentrism and Anomie | Topalov, Jagoda | Научни чланак | 52M52 - Национални часопис категорије M52 |
| 2021 | Čitanje na stranom jeziku - uloga samoregulacije u razumevanju teksta![]() | Topalov, Jagoda | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2016 | Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables | Topalov, Jagoda | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2016 | Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables | Topalov, Jagoda | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2015 | Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed self-efficacy and reading affinity | Topalov, Jagoda | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2022 | Critical pedagogy of English as a foreign language - views and attitudes of EFL teachers from Serbia | Topalov, Jagoda | Научни чланак | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
| 2018 | Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима | Ераковић, Борислава | Научни чланак | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
| 2023 | Effectiveness of cooperative grouping in developing reading skills of university level EFL learners![]() | Topalov, Jagoda | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
| 2011 | Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students Reading Performance | Topalov, Jagoda | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2011 | Effects of strategic reading instruction on EFL students' reading performance | Topalov, Jagoda | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2012 | Електронски извори COBISS и КоБСОН у функцији високошколског образовања - ставови и навике студената корисника | Radić Bojanić, Biljana | Научни чланак | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
