еНаука - преглед

Преглед према Аутор Baltezarević, Radoslav

Приказ резултата 1 до 20 од 167  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
202410th INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCEНема аутораУређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
20234. International Marmara scientific research and innovation congressНема аутораОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
20246th International Black Sea Modern Scientific Research CongressНема аутораУређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Actions Speak Louder than Words: Understanding the Meaning of Loyalty Program Building BlocksPiotr Kwiatek; Zoe Morgan; Baltezarevic, Radoslav  Научни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2024Advantages of Digital Marketing in the World of Digital GamesBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Borivoje  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2016Behind the Media CurtainBaltezarevic, Vesna  ; Baltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Borivoje  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Benefits and risks of ChatGPT in future educationBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2023Benefits of using holograms in marketing communicationBaltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Ivana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Between the lines and through the imagesBaltezarević, Vesna  ; Radoslav Baltezarević  ; Svetislav MilovanovićНаучни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2016Challenges of modern leadershipJovanović, Dragana R.; Radoslav Baltezarevic  ; Dragana JovanovicПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Comprehending subconscious consumer behavior in the digital age via neuromarketingBaltezarević, Ivana  ; Baltezarević, Radoslav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Confirmation bias in digital communication: the tendency of consumers to favor information that confirms their pre-existing beliefsBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana Ž.  ; Ravić, NenadНаучни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2020Contemporary challenges in marketing communicationBaltezarevic, Radoslav  ; Piotr KwiatekМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Corporate submissivenessBaltezarević, Vesna  ; Baltezarevic, Radoslav  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2024Corruption as a barrier to international tradeBaltezarević, Radoslav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Culture in new media timesBaltezarević, Borivoje  ; Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, VesnaНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Cybercrime as an essential impediment to international tradeBaltezarević, Radoslav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Da li nam je potrebna medijska pismenost?Baltezarević, Vesna  ; Baltezarević Radoslav  Научни чланак
53M53 - Национални часопис категорије M53
2021Daning-Krugerov efekat - uticaj iskrivljene realnosti na percepciju potrošača prema luksuznim brendovimaBaltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2023Deceptive advertising in the online environmentBaltezarevic, Radoslav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.