еНаука - преглед

Преглед према Аутор Mihić, Svetlana

Приказ резултата 1 до 20 од 87  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2016"16+1" people-to-people cooperation space model (✓)Lalić, Bojan; Zivlak, Nikola  ; Beker, Ivan; Mihić, Svetlana Đ.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010A new approach to mass customization to modern customerMihić, Svetlana Đ.  ; Okanović, IbrahimНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2011A new approach to mass customization to modern customerMihić, Svetlana  ; Okanović, IbrahimНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Application of Holistic marketing in the formulation of a business concept of agricultural producers from south SerbiaDašić, Toma; Mihić, Svetlana  ; Šmelcerović, MiodragНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2024Application of Marketing Processes and Tools as an Imperative of the Modern MarketMihić, Svetlana Đ.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Branding Images in Digital Marketing Communications Towards Rural Tourism in Republic of Serbia (✓)Jovčić, Ljiljana; Janić, Lazar; Popović Šević, Nevenka  ; Mihić, Svetlana Đ.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Cause related marketing as a tool in poverty reduction in Serbia (✓)Supić, Dejan B.  ; Mihić, Svetlana  ; Okanović, IbrahimНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2012Cause-related marketing as a key factor for sustainable developmentMihić, Svetlana Đ.  ; Andrejević, AleksandarКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Consumer behaviour - building marketing strategy (✓)Mihić, Svetlana Đ.  ; Rađenović, Dragan; Supić, Dejan  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2016Corporate Social Responsibility as a part of Corporate Public Relations in Serbia (✓)Andrea Vuković  ; Svetlana Mihić  ; Ljiljana Miletić  ; Radmila ČurčićНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2013CR marketing and reduction of poverty - the case of Serbia (✓)Mihić, Svetlana  ; Mihajlović, Milan Đ.  ; Supić, Dejan B.  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2009Customer satisfaction measurement - step to sustainable productionMihić, Svetlana Đ.  ; Đuranović, DraganКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Digitalni marketing vs veštačka inteligencija (✓)Mihić, Svetlana Đ.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Dobrotvorni marketing u funkciji suzbijanja posledica ekonomske krize - slučaj SrbijeMihić, Svetlana Đ.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Društveno odgovorno poslovanje u bankama na primeru Erste banke SrbijaMihić, Svetlana Đ.  ; Dašić, DanijelaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Eco marketing in export foodMihić, Svetlana  ; Drobac, Milorad M.; Mihajlović, Milan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2010Edukacija u svetlu budućeg razvoja turizma u Srbiji (✓)Mihić, Svetlana Đ.  ; Mihajlović, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Ekonomski aspekti pandemije COVID-19: slučaj Republike SrbijeKisin, Jovana  ; Mihić, Svetlana  ; Ignjatović, JelenaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2009Etika i efekti delovanja etike na državnu revizijuMihić, Svetlana Đ.  ; Окановић, ИбрахимНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2014EU stimulative measures for rural tourism development - Vojvodina case studiesMihić, Svetlana Đ.  ; Lukić, SvetlanaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису