еНаука - преглед

Преглед према Аутор Zečević Stanojević, Olgica

Приказ резултата 1 до 7 од 7
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2020Gastronomy as a mean of marketing management and rural destination development (✓)Vujko, Aleksandra  ; Delić-Jović, Mirjana; Zečević-Stanojević, Olgica  ; Zečević, Leposava  ; Nedeljković, Dragan  Научни чланак
53M53 - Рад у нац. часопису
2021Holistic marketing in development of arts and cultural institutions in digital environment (✓)Zečević, Leposava  ; Zečević-Stanojević, Olgica  ; Janičić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Rural residents' perceptions on economic impacts of cultural and promotional aspects of tourism (✓)Vujko, Aleksandra  ; Zečević-Stanojević, Olgica  ; Zečević, Leposava  ; Nedeljković, Dragan  ; Zečević, MilijaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2017The Film as a Creative Industry in the Function of Marketing of Destination (✓)Zečević, Leposava  ; Stanojević Zečević, Olgica  ; Milenković, Ana; Vlaović, Mimi MirjanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023The impact of empowerment on married women through self-employment in rural tourism (✓)Vujko, Aleksandra  ; Zečević Stanojević, Olgica  ; Zečević, Leposava  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The Nexus between Employee Engagement and Performance Management Processes—Fruška Gora National Park (Serbia) Case Study (✓)Vujko, Aleksandra  ; Vuković, Darko  ; Demirović Bajrami, Dunja  ; Zečević Stanojević, Olgica  ; Zečević, Leposava  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2021The role and significance of gastronomic tourism for rural areas of the municipality of Apatin (✓)Zečević-Stanojević, Olgica  ; Vujko, Aleksandra  ; Zečević, Leposava  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја