еНаука - преглед

Преглед према Аутор Đurđević, Diona

Приказ резултата 1 до 20 од 31  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2019Analysis of marketing effects of implementing on-line Airbnb platform in real estate market at Balkans as a tourism regionGrbović, Danilo; Radnović, Branislav  ; Grbović, Željana  ; Đurđević, Diona  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Brending the Czech Republic as a Tourist DestinationHoráčková, Aneta; Đurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Comparative Market Price Analysis of Dental Services in the Framework of Health Tourism by Applying the Due Diligence ModelMiloradić, Jova  ; Parnicki, Pavle  ; Đurđević, Diona  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Cross - Border Cooperation and Marketing Activities in Tourism – a Case Study of the Health - Tour ProjectMuhi, Bela  ; Đurđević, Diona  ; Parnicki, Pavle,  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2012Digitalni marketing u funkciji razvoja preduzetništvaĐurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2013Društveni marketing u uslovima globalne ekonomske krizeĐurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  ; Radnović, Branislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Ekonomsko-ekološki due diligence kroz prizmu eksploatacije neobnovljivih izvora energijeParnicki, Pavle  ; Đurđević, Diona  ; Muhi, Bela  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Ekonomsko-ekološki due diligence u funkciji intezivnije eksploatacije obnovljivih izvora energijeParnicki, Pavle  ; Đurđević, Diona  ; Eremić Đođić, Jelica; Muhi, Bela  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Implementacija koncepta holističkog marketinga kao osnova uspešnosti reformi javnog sektora Republike SrbijeĐurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2017Internet marketing u službi ekonomskog pozicioniranja Srbije u novim geopolitičkim okolnostimaRadnović, Branislav S.  ; Milena Ilić  ; Đurđević (rođ. Grgar), Diona D.  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Како постати конкурентан?Тот, Вилмош  ; Гргар, Диона  Информативни прилог
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2011Kako postati konkurentan?Đurđević, Diona  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Концепт унапређења конкурентности малих произвођача хране и пића у Републици СрбијиБрљак, ЗоранДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2011Kvalitet usluga kao značajan faktor kreiranja atraktivne ponudeĐurđević, Diona  ; Ilić, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Marketing Activities of Health Tourism in the Post-Pandemic PeriodĐurđević, Diona  ; Muhi, Bela  ; Radnović, Branislav  ; Pavlakovič, BarbaraКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Marketing analiza privrednog potencijala turističkih usluga Lukovske BanjeRadnović, Branislav  ; Dragić, Dragana; Miletić, Lidija; Đurđević, Diona  Научни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2019Marketing Influence of Touristic Airbnb Application on Vacation Rental Market in London, Paris, Berlin, Rome and AmsterdamRadnović, Branislav  ; Grbović, Danilo; Đurđević, Diona  ; Grbović, Željana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Marketing razvoja održive maloprodajeIlić, Dragan  ; Đurđević, Diona  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Menadžment kvaliteta vertikalne marketing kooperacije u odnosima sa kupcimaIlić, Dragan  ; Đurđević, Diona  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2017Organizacija marketing logistike u funkciji tržišne konkurentnostiĐurđević, Diona  ; Radnović, Branislav  ; Ilic, Milena  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51