еНаука - преглед

Преглед према Аутор Pavković, Vladimir

Приказ резултата 1 до 4 од 4
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2022Brand Management of Urban Tourist Destination Based on Dimensions of Tourist AttractivenessPavković, Vladimir; Vlastelica, Tamara  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Medijska pismenost i stavovi potrošača o medijskim formatima u marketinškoj komunikacijiBlagojević, Nevena; Vlastelica, Tamara  ; Pavković, VladimirКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Urban Tourism Appeal: The Effectiveness of Communication Channels and Multimedia Formats in Creating Tourists’ Expectations (✓)Skočajić, Ivana; Pavković, Vladimir; Krstić, Jelena  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Tamara Vlastelica  ; Rajić, Tamara  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2022Visibility, favorability and effectiveness of social marketing campaigns – What drives behavior change?Perić, Tamara; Vlastelica, Tamara  ; Pavković, VladimirКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.