Организације

Резултати 61-80 од 669

Резултати обухватају радове истраживача који су ТРЕНУТНО запослени у приказаној институцији.

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2022Cultural and Mediatized Memory of Young Generations in Serbia: Transmitted Images from the Yugoslav Past (✓)SIMEUNOVIĆ BAJIĆ, Nataša  ; ERCEGOVAC, Ivana  ; MILINKOV, Smiljana  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Uticaj zelene interne komunikacije na zadovoljstvo zaposlenih (✓)Milanović, Vesna  ; Bučalina-Matić, Andrea  ; Jurčić, Ana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Digital Transformation of the Teaching Process using Mobile Devices and Dedicated Software (✓)Ranđelović, Momčilo  ; Jevtić, Radoje; Janković, IvanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Agrarian strategy and policy of the Republic of Serbia (✓)Ljubojević, Ratko  ; Blanuša, Andrija  ; Petrović, Slobodan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Uticaj lokalne samouprave na održivi razvoj agrarnog potencijala (✓)Blanuša, Andrija  ; Petrović, Slobodan  ; Žikić, Srđan  ; Trifunović, Dragana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Methods for assessing the impact of PM2.5 concentration on mortality while controlling for socio-economic factorsLončar, Dejan; Tyack, Nicholas Brown; Krstić, Vesna; Paunković, Jane  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2022Specifics of Sensitivity Analysis in the Evaluation of International Investment Projects (✓)Pejović, Biljana  ; Bučalina-Matić, Andrea  ; Ljumović, Isidora  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022OWN REVENUES IN THE PUBLIC SECTOR (✓)Milovanović, Mirjana  ; Aleksić, Milanka; Novaković, VesnaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Influence of two-step flow theory supported by neuromarketing methods on consumers perception – the theoretical overview (✓)Ercegovac, Ivana  ; Tankosic, Mirjana  ; Grilec, AlicaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Non-standard forms of employment in creative industries (✓)Tankosic, Mirjana  ; Manic, Ljiljana  ; Ercegovac, Ivana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Creation Effective Communications with Users through the Techniques Web Mining and its Legal Regulation (✓)Tankosic, Mirjana  ; Grbic, AnaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Simulation of Evacuation of Immobile Persons as a Modern Evacuation Problem (✓)Ranđelović, Momčilo  ; Jevtić, Radoje; Janković, IvanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Awareness of the population in rural regions of Serbia about renewable energy sources (✓)Žikić, Srđan  ; Trifunović, Dragana  ; Lalić, Goran  ; Jovanović, Mihailo  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Usage of E-platforms Google Meet, Microsoft Teams and Zoom in EducationVorina, Anton; Vrcelj, Nikolina; Bevanda, Vuk  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Servant Leadership: Influence of Job Satisfaction and Organizational CommitmentVrcelj, Nikolina; Bevanda, Vuk  ; Bevanda, NevenaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022Exploring Association Between HR Independence in Organizing Educational Programs and the Availability of Educational and Talent Management Programs in the Companies from Serbia and the Republic of Srpska (✓)Bovan, Ana  ; Milovanović, Mirjana  ; Mamula Nikolić, Tatjana  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022The role of internal marketing in employees' organizational identification (✓)Milanović, Vesna; Matić, Andrea Bučalina  ; Njegić, KatarinaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Specifičnosti analize osetljivosti u oceni međunarodnih investicionih projekata (✓)Pejović, Biljana  ; Matić, Andrea Bučalina  ; Ljumović, IsidoraОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022What would QMS implementation really bring to a company?-Theoretical review on benefits and disadvantages researchedin practice (✓)Živaljević, Aleksandra  ; Zakić, Katarina  ; Bevanda, Vuk  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Conversational Marketing - New Roles of Consumers (✓)Milovanović, Mirjana  ; Mirosavljević, MladenКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Резултати 61-80 од 669