Резултати 1-20 од 95

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2025Investigating female consumers’ environmentally conscious apparel purchase behaviour through stimulus-organism-response frameworkKrstić, Jelena  ; Rajić, Tamara  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Vlastelica, Tamara  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Experiences and expectations - drivers of urban tourist destination competitivenessPavković, Vladimir М.; Vlastelica, Tamara  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Dlačić, JasminaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2024Odnosi s javnošćuKostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka ; Vlastelica, Tamara  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024The impact of consumer environmental awareness on credibility, receptivity, and skepticism towards green communicationVasić, Nena Z.; Vlastelica, Tamara  ; Krstić, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Urban Tourism Appeal: The Effectiveness of Communication Channels and Multimedia Formats in Creating Tourists’ ExpectationsSkočajić, Ivana; Pavković, Vladimir; Krstić, Jelena  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Tamara Vlastelica  ; Rajić, Tamara  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2024Marketing i komunikacije - pojmovnik sa srpsko-engleskim i englesko-srpskim rečnikomFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Janičić, Radmila  ; Damnjanović, Vesna  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Vlastelica, Tamara  ; Jović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  ; Vukmirović, Jovanka  ;
Okanović, Milan  ;
Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Managing influencer marketing campaigns - challenges for marketing professionals - izazovi za marketing menadžereMaričić, Lola; Stanojević, Selena D.  ; Vlastelica, Tamara  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023How Crisis Communication Strategies Affect Crisis Consequences? The Case of Food IndustryVlastelica, Tamara  ; Nikolić, Dejana  ; Krstić, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Consumers' perception of green advertising and eco-labels: The effect on purchasing intentionsKolović, Tijana; Vlastelica, Tamara  ; Krstić, Jelena  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2023Povratak u budućnost - primena Web3 tehnologija u marketinguAndrić, Anđela; Vlastelica, Tamara  ; Štavljanin, Velimir  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Communication and academic burnout: The effects of social support and participation in decision-makingIvančević, Sonja  ; Maričić, Milica  ; Vlastelica, Tamara  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2023Efektivnost kampanja socijalnog marketinga u Republici SrbijiPerić, Tamara; Vlastelica, Tamara  ; Pavković, Vladimir М.Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Determinants of Young Adult Consumers’ Environmentally and Socially Responsible Apparel ConsumptionVlastelica, Tamara  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Rajić, Tamara  ; Krstić, Jelena  ; Obradović, Tijana  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2023Medijska pismenost i stavovi potrošača o medijskim formatima u marketinškoj komunikacijiBlagojević, Nevena; Vlastelica, Tamara  ; Pavković, VladimirКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Generation Z’s Intentions Towards SustainableClothing Disposal: Extending the Theoryof Planned BehaviorVlastelica, Tamara  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Krstić, Jelena  ; Rajić, Tamara  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2023Unapređenje efektivnosti komunikacijskih projekata kroz saradnju sa influenserimaMaričić, Lola; Stanojević, Selena  ; Tamara Vlastelica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Post-crisis reputation management - the effect of differentcrisis communication strategiesVlastelica, Tamara  ; Nikolić, Dejana  ; Krstić, Jelena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Brand Management of Urban Tourist Destination Based on Dimensions of Tourist AttractivenessPavković, Vladimir; Vlastelica, Tamara  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Visibility, favorability and effectiveness of social marketing campaigns – What drives behavior change?Perić, Tamara; Vlastelica, Tamara  ; Pavković, VladimirКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Effective content for digital employer brandingIvančević, Sonja V.  ; Vlastelica, Tamara  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Резултати 1-20 од 95