Истраживачи
Jovanović Milanović, Olja
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2014 | Medijacija u inkluzivnom obrazovanju | Rajović, Vera ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Preferencije životnih stilova mladih srpske i albanske etničke pripadnosti na Kosovu | Petrović, Nebojša B. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Оквир за праћење инклузивног образовања у Србији - процена инклузивности на нивоу школе | Pavlović Babić, Dragica B. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Oslonci za izradu Okvira za praćenje inkluzivnog obrazovanja u Srbiji | Kovač-Cerović, Tinde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Okvir za praćenje inkluzivnog obrazovanja: školski nivo | Pavlović-Babić, Dragica ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Povezanost efekata kolektivne traume i identifikacije sa nacionalnim identitetom | Jovanović, Olja S. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Students at risk: perceptions of Serbian teachers and implications for teacher education | Jovanović, Olja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2013 | The Barriers to Inclusive Education: Mapping 10 Years of Serbian Teachers' Arritudes Toward Inclusive Education | Rajović, Vera ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2013 | Uticaj implicitnih nastavničkih uverenja na učenje i razvoj učenika | Jovanović Milanović, Olja ![]() ![]() | Научни чланак | 53M53 - Рад у нац. часопису |
2013 | Povezanost bazičnih crta ličnosti i motivacije studenata 'nastavničkih' fakulteta za posao nastavnika | Jovanović, Olja S. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Achieving World Peace: Views from Russia, Serbia, Slovenia and Greece | Petrović, Nebojša ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2013 | Zašto želim da budem nastavnik? – Struktura motivacije studenata nastavničkih fakulteta za posao nastavnika | Simić, Nataša ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Achieving world peace: Views from Russia, Serbia, Slovenia, and Greece | Petrović, N.; Jovanović, Olja ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Zašto želim da budem nastavnik - struktura i stepen motivacije studenata za posao nastavnika | Jovanović, Olja S. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Odlučivanje u situaciji neizvesnosti kod intravenskih korisnika droga | Jovanović, Olja S. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Nastavničke percepcije učenika iz društveno isključenih grupa i sopstvene uloge u radu sa njima | Jovanović, Olja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2012 | How teachers experience diversity: learning about diversity through a course assignment | Simić, Nataša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Perspektive o nastavi budućih nastavnika | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Povezanost učeničke percepcije odnosa sa nastavnikom i postupaka nastavnika sa postignućem na PISA testovima | Simić, Nataša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |