Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | EMOTIONS IN EDUCATION – CONCEPT, MODELS, AND CORRELATES (✓) | Simić, Jovana; Ranđelović, Dušan ; V. Šoškić, Radoje | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Personality Traits, Self-Esteem and Menstrual Cycle as Correlates of Consumer Impulsiveness and Regret (✓) | Vujović, Tanja ; Ranđelović, Dušan J. ; Tripković, Anđelka | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Reliability and validity of the instrument assessing the effectiveness of online and regular classroom lessons (✓) | Dušan Ranđelović, J. ; Dragana Lazarević, Đ.; Miljana Pavićević, S. | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Индивидуализација наставе према стиловима учења (✓) | Ranđelović, Dušan | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | National identity of secondary school students in the Republic of Serbia (✓) | Ranđelović, Dušan ; Minić, Jelena ; Ranđelović, Kristina | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Emocije u obrazovnom kontekstu i procena kvaliteta postojećih platformi za onlajn nastavu na teritoriji Kosova i Metohije (✓) | Ranđelović, Dušan ; Mihajlović, Ružica | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2021 | Базичне особине личности код пацијената са инфарктом миокарда (✓) | Subotić-Krivokapić, Jelena; Ranđelović, Dušan ; Potić, Srećko | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Универзитетски центар за психолошко саветовање : емпиријска студија и потенцијални значај за унапређење квалитета живота студената (✓) | Todorović, Dušan ; Ranđelović, Dušan ; Ilić, Darinka | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Relationships between personality traits, negative affectivity and procrastination in high school students (✓) | Ranđelović, Dušan ; Vujicic, Milena; Nikolić, Gordana | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2020 | Praktikum: Stilovi učenja učenika – pretpostavka uspešne individualizacije nastave (✓) | Ranđelović, Dušan J. | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | CONNECTION BETWEEN CLASSROOM CLIMATE AND ACADEMIC PERFORMANCE (✓) | Ranđelović, Dušan ; Dimić, Danica | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Посвећену лику и делу професора Петра Костића - уводник (✓) | Ранђеловић, Душан Ј. | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Razredna atmosfera i njen značaj za ponašanje učenika, školsko postignuće i zadovoljstvo učenika nastavom (✓) | Danica Dimić; Ranđelović, Dušan J. | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Доприноси проф. др Петра Костића развоју и унапређивању психолошких мерних инструмената у Републици Србији (✓) | Ranđelović, Dušan ; Kostić, Senka | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2020 | Pouzdanost i valjanost inventara stilova učenja za osnovce baziran na Majers-Brigsovom modelu stilova učenja (ISUMB2-O) (✓) | Ranđelović, Dušan ; Pavićević, Miljana | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2019 | Povezanost razredne atmosfere i školskog uspeha (✓) | Ranđelović, Dušan J. | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Kognitivne sposobnosti i doživljaj nastave nao detrminante školskog uspeha (✓) | Ranđelović, Dušan J. | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | On Correlation Between Recalling Words of Various Emotional Connotation and Students Personality Traits (✓) | Ranđelović, Dušan J. ; Marija Kuzmanović; Danijela Kulić ; Anita Janković | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Kognitivne sposobnosti i doživljaj nastave kao determinante školskog uspeha (✓) | Amina Dacić; Ranđelović, Dušan J. | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | On the Possibility Of Measuring The Emotional Experience Of Lessons In Elementary School Students (✓) | Ranđelović, Dušan J. ; Predrag Živković | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |