Истраживачи

Резултати 21-40 од 68

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2015Strategija nastupa i kreiranja brenda iz organske proizvodnjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir PupovacНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Internal and external export barriers: analysis from Serbian SME's point of viewSudarević, Tomislav  ; Radojevic, PredragНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2014Marketing principiVasiljev, Stevan; Sudarević, Tomislav  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Marketing research for choosing the promotional message content for domestic organic productsSalai, Suzana; Sudarević, Tomislav  ; Đokić, Nenad  ; Pupovac, LjubomirНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2013Metrika reakcije potrošača organskih proizvoda na integrisano marketing komuniciranjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Mesaroš I.Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013The Attitudes Toward Application of viral Marketing in the Food Industry in SerbiaSudarević, Tomislav  ; Vlahović, Branislav  ; Šurjanović I.Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2013The Study of Supply and Demand of Organic Products in the European Union and SerbiaLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Suzana SalaiНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical evidence of customer reactions of out-of-stock situationsSudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Milićević, Nikola  ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012The ways of using CRM systems: the survey of literature (✓)Pupovac, Ljubomir ; Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical Evidence of Customer Reactions to Out-of-Stock Situations (✓)Sudarević, Tomislav  ; Milićević, Nikola  ; Pupovac, Ljubomir ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012THE STUDY OF SUPPLY AND DEMAND OF ORGANIC PRODUCTS IN THE EUROPEAN UNION AND SERBIALjubomir Pupovac; Suzana Salai; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011The development of Institutions for Serbia Organic Food market Considering the Accession to EU (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value (✓)Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir; Zehetner, AndreasНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2011Marketing aspekti ponude organskih poljoprivrednih proizvoda u Srbiji i okruženju (✓)Sudarević, Tomislav  ; Suzana Salai; Ljubomir PupovacНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2011Different views and potential pitfalls in the implementation of CRM (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Approaches to the EU Organic Food MarketSudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Ekonomski faktori i marketing aktivnosti u razvoju organske poljoprivredne proizvodnjeSudarević, Tomislav  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Viralni marketing u sklopu Web 2.0 marketing strategije (✓)Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bet on the Right Horse: Serving the Most Profitable Customers by Understanding Direct and Indirect Measures of Customer ValueLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner A.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221 (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Резултати 21-40 од 68