Резултати 1-20 од 64

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024The comparison of the selected key performance indicators between the primary health care centers in BelgradeLecic-Cvetkovic, Danica  ; Cvetkovic, Jovana; Janicic, Radmila  ; Jovanovic, Vesna; Rajkovic, Teodora  ; Vukcevic, MilosНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Marketing i komunikacije - pojmovnik sa srpsko-engleskim i englesko-srpskim rečnikomFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Janičić, Radmila  ; Damnjanović, Vesna  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Vlastelica, Tamara  ; Jović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  ; Vukmirović, Jovanka  ;
Okanović, Milan  ;
Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023RAZVOJ I BUDUĆNOST MARKETINGA U OBLASTI VISOKOG OBRAZOVANJAGligorijević, Mirjana  ; Janičić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023IMPROVING HEALTHCARE INSTITUTIONS EFFICIENCY AFTER COVID-19 BY APPLICATION OF KEY PERFORMANCE INDICATORS: A CASE OF SERBIALečić-Cvetković, Danica  ; Kuveljić, Gojko; Rajkovic, Teodora  ; Janičić, Radmila  ; Aničić, Nenad  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Strategijski marketing u oblasti visokog obrazovanja = Strategic marketing in the field of higher educationGligorijević, Mirjana  ; Janičić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Mapping the startup ecosystem of emerging countries: Methodological challenges and policy implications for SerbiaJeremić, Veljko  ; Damnjanović, Vesna  ; Janičić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Strateški marketingFilipović, Vinka ; Janičić, Radmila  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Factors that influence cultural tourists to use e-WOM before visiting MontenegroPetronijević, Aleksandra; Janičić, Radmila  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2021Arts Marketing in Development of Smart City Tourism ExperiencesJaničić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Holistic marketing in development of arts and cultural institutions in digital environmentZečević, Leposava  ; Stanojević, Olgica  ; Janičić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Strategijski marketing u oblasti visokog obrazovanjaGligorijević, Mirjana  ; Janičić, Radmila  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2020Relationship marketing in culture and artsJaničić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Creating Social Marketing Strategy on the Internet within Preventive Health Care - Human Papilloma Virus Vaccination CampaignMitrovic, Jelena; Knezevic, Sandra; Zugic, Jelena; Kostic-Stankovic, Milica  ; Jović, Marija  ; Janicic, Radmila  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Uticaj kulture i umetnosti na razvoj turizmaJaničić, Radmila  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Izazovi holističkog marketinga u umetničkim projektimaĆorović, Bekim; Janičić, Radmila  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018Agilno upravljanje komunikacijama u kreativnim industrijamaNikolić Dejana  ; Janičić Radmila  ; Cvijović, Jelena D.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Factors affecting patient satisfaction in the health care sector in SerbiaDamnjanović, Vesna  ; Janicic, Radmila  ; Jovanovic, VesnaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2017Strateško marketing planiranje turizma u Crnoj GoriJaničić, Radmila  ; Janković, MarijaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016E-banking application in business companies - a case study of SerbiaLečić-Cvetković, Danica  ; Omerbegović-Bijelović, Jasmina ; Zaric, Sanja; Janičić, Radmila  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2016Analiza ponašanja studenata u globalnoj mrežiVesna Buha  ; Radmila Janičić  ; Danica Lečić Cvetković  ; Rada LečićНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Резултати 1-20 од 64