Резултати 1-20 од 28
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Marketing i komunikacije - pojmovnik sa srpsko-engleskim i englesko-srpskim rečnikomFilipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Štavljanin, Velimir  ; Janičić, Radmila  ; Damnjanović, Vesna  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Vlastelica, Tamara  ; Jović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  ; Vukmirović, Jovanka  ;
Okanović, Milan  ;
Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Značaj prepoznatljivosti brenda u kategorizaciji ključnih kupacaJocić Šegrt, Lara D.; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Брендирање (дести)нацијаНовчић Кораћ, Бранка  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Constructing a Nation Branding Model –the Case of SerbiaNovčić Korać, Branka  ; Bradić-Martinović, Aleksandra  ; Miletić, BranislavНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2018Differential advantages of Serbia - internal and external perspectivesNovčić Korać, Branka  ; Miletić, BranislavНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2017Application of nation branding in former Yugoslav statesNovčić Korać, Branka  ; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Brendiranje (desti)nacije s narušenim imidžom: Slucaj SrbijeNovčić Korać, Branka  ; Šegota, T.Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2016Marketing and sustainable developmentJović, Marija  ; Novčić Korać, Branka  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Razvoj modela brendiranja nacijeNovčić, Branka  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2015Brendiranje nacije - analiza brend identiteta SrbijeNovčić Korać, Branka  ; Štavljanin, Velimir  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014Razvoj modela pozicioniranja države brendiranjem nacije - pristupni radNovčić Korać, Branka  Извештај
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Environment, quality, uniqueness, alternative - mixing 4P'S and 4E'SNovčić Korać, Branka  ; Šegota TКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Factors Affecting Serbian Wine Consumer PurchasingDamnjanović, Vesna  ; Novčić Korać, Branka  ; V. Filipović; Nešković, EmaНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2013Kako uspešno upravljati brendom?Novčić, Branka  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013How to become leader in higher education?Novčić Korać, Branka  ; Levi-Jakšić, Maja ; V. FilipovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Serbia a Recommendable Tourist Destination: External and Internal perspectiveNovčić Korać, Branka  ; Jović, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Traditional versus Inovative Case Study Teaching Method at undergraduate courses – students’ perspective.Novčić Korać, Branka  ; Damnjanović, Vesna  ; Nešković, Ema; V. FilipovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012How to make effective class with the case study method? - students' perspectiveNovčić Korać, Branka  ; Damnjanović, Vesna  ; V. FilipovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Case Study: P Marketing Communication Strategy of Reusable Branded Bottle Equa on Ex-Yugoslavia MarketNovčić Korać, Branka  ; Šegota TКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Strategic Concept of Brand Building – Serbian perspectiveNovčić Korać, Branka  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.