Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | Nastavnik za digitalno doba 2023![]() | Kuzmanović, Dobrinka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Скуп података | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Зашто је програмирање тешко? Коришћење робота у подучавању програмирању у неформалном образовном контексту – импликације за праксу | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Internet time, offline and online friendships of high school and university students | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Дигитално образовање ‒ од „панацеје” до „апокалипсе” | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Are young people alone together: Experiences on the internet and attachment to offline and online friends?![]() | Kuzmanovic, Dobrinka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Од „дигиталних урођеника” до „дигиталних кретена” ‒ млади и дигитални јазови | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2022 | Читалачка писменост код петнаестогодишњака у Србији – концепт и резултати пројекта ОЕЦД/ПИСА 2003 | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Izazovi nastavnika u radu sa učenicima iz osetljivih socijalnih grupa tokom pandemije koronavirusa | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Akademska nečestitost učenika tokom ocenjivanja u digitalnom okruženju. | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Оцењивање у дигиталном окружењу – водич за наставнике | Д. Кузмановић ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Formalno obrazovanje u Srbiji tokom pandemije koronavirusa: nalazi istraživanja i preporuke | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Izloženost mladih seksualnim sadržajima na internetu | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Educational psychology and psychologists in education during the covid-19 pandemic | M. Beara; O. Jovanović Milanović; T. Kovač Cerović; D. Petrović; D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Dečija upotreba digitalnih medija u Jugoistočnoj Evropi: između rizika, štetnih posledica i prilika za razvoj i učenje | T. Milošević; D. Popadić; D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Intenzivna i prekomerna upotreba interneta - različiti prediktori koji deluju kod adolescenata | Popadić, Dragan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2020 | Active and restrictive parental mediation as the predictors of adolescents’ excessive Internet use | Pavlović, Zoran ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Internet and Digital Technology Use among Children and Youth in Serbia: EU Kids Online Survey Results, 2018 | Dobrinka Kuzmanović ![]() ![]() ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Children in a digital age: a guide for safe and constructive use of digital technologies and the Internet | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Digitalni urođenici – mit ili realnost? | D. Kuzmanović ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Empirijska provera konstrukta digitalne pismenosti i analiza prediktora postignuća | Kuzmanović, Dobrinka R. ![]() ![]() | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |