Резултати 1-20 од 93
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2025People's attitudes towards artificial intelligence in business and organization managementМ. Чоловић  ; В. Митић  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025The Most Commonly Used Marketing Channels as a Source of Information for Organic Food Buyers in SerbiaMitić, Vladimir  ; Čolović, Milica  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Psychological Aspects of Acceptance and Use of Artificial Intelligence in Management and Business Decision-MakingM. Čolović  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Audit opinions on financial reports of economic entities from the organic and conventional food marketВ. Митић  ; M. Čolović  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Mental Health, religion, and economic outcomes: evaluating CBT interventions in Serbia.M. Čolović  ; V. Mitić  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Frequency of playing video games among students and the most frequently used mediaM.Čolović  ; V. Mitić  ; G.Nikić  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025People's Attitudes Towards Artificial Intelligence in Specific Business and Organization Context – Psychotherapy and CounselingM. Čolović  ; В. Митић  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Psychological aspects of acceptance and use of artificial intelligence in management and business decision-makingM. Čolović  ; V. MitićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Situation factors in purchasing organic foodM. Čolović  ; В. Митић  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2024Relationship Between Types Of Organic Food And Socio - Demographic Characteristics Of Buyers In SerbiaM. Čolović  ; В. Митић  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2024Frequency and Main Motives for Travel ofSerbian Tourists ...M. Čolović  ; V. Mitić  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024The Effectiveness of Presentations in Higher Education: Teacher and Student PerspectivesM. Veljković Michos  ; M. Pupavac; D. Lunić; J. Nikolić; M. Čolović  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Liquidity and decisions and characteristics of Managers of organic companies during Covid-19V. Mitić  ; M. Čolović  ; Marko Milojević  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Individual customers characteristics and types of organic foodM. Čolović  ; В. Митић  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2023Economic indicators of profitability in the production of organic and conventional foodand psychological ways of overcoming the crisis in managers due to the possible decline of business during the COVID-19 pandemicV. Mitić  ; M. Čolović  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2023The impact of the Covid-19 pandemic on the frequency of shopping and online sale of organic food among consumers of the former YugoslaviaВ. Митић  ; M. Čolović  Научни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2023THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICAL ACTIVITY AND SATISFACTION WITH ONE’S PHYSICAL APPEARANCEM. Čolović  ; В. Митић  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2023Characteristics of Tourists and Frequency of Travel in SerbiaM. Čolović  ; V. Mitić  ; D. Milojković  ; Gordana, Nikić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Analysis of Tourist Attractiveness Factors of the Djerdap National Park with a Focus on the Hotel IndustryD. Milojković  ; M. Čolović  ; N. StamenkovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023The main motives for buying organic food in people of the former YugoslaviaM. Čolović  ; V. Mitić  Научни чланак
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21