Истраживачи

Резултати 41-49 од 49
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2017Classification of Lobbying and Influencing StrategiesBovan, Ana ; Slijepčević, Milica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Aplikacija ili neposredna primena neuromarketing istraživanjaSlijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, IvanaОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Modni marketingSlijepčević, Milica  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016T. MILLENNIALS RESHAPING BUSINESS COMMUNICATIONSlijepčević, Milica D.  ; Radojević, Ivana Z. ; Mamula, Tatjana S.Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Contemporary concept of fashion marketingSlijepčević, Milica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016M.INNOVATIVE APPROACHES IN UNIVERSITY AND LIFELONG STYLE OF LEARNING DESIGNED FOR NEW GENERATIONSMamula, Tatjana S.; Radojević, Ivana Z. ; Slijepčević, Milica D.  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Savremeni model integrisane korporativne komunikacijeСлијепчевић, Милица  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2012Multiple special event timetabling using goal programmingMakajić-Nikolić, Dragana  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Slijepčević, Milica  Научни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2011Planiranje društveno odgovorne kampanje sa višestrukim specijalnim događajemKostić-Stanković, Milica M.  ; Makajić-Nikolić, Dragana  ; Slijepčević, Milica D.  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51