Results 1-12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)TypeМp-cat.
2024Zaposleni kao tržišni segment i brend ambasadori društva za osiguranjeSlijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  ; Madić, Vladan  Article
51M51
2024Вештачка интелигенција у маркетингу : иновације које обликују будућност индустрије оглашавањаСтојановић, Милош  ; Милојић Станојевић, Марија  ; Мадић, Владан  Article
51M51
2024Evolucija marketing koncepcije od 1.0 do 5.0Madić, Vladan  ; Slijepčević, Milica  ; Vučenović, Tamara  ; Alimpić, Stefan  Article
51M51
2021Competitive Strategies in Premium Automotive SegmentMadić, Vladan  ; Marković, Dušan  ; Mijušković, Veljko  Article
23M23
2021Promene premijum segmenta na globalnom auto tržištuMarković, Dušan  ; Madić, Vladan  Article
51M51
2017Car Clinic as a Neuromarketing Research FacilityMladenović, Milica  ; Madić, Vladan  Conference Paper
Mp. category will be shown later
2017Competitive strategies of late followers in auto industry: Case study Hyundai-KiaRakita, Branko ; Madić, Vladan  ; Marković, Dušan  Article
24M24
2015Konkurentsko repozicioniranje kroz medjunarodna preuzimanja u auto industriji - primer Fiat-ChryslerMadić, Vladan  ; Dušan Marković; Branko RakitaBook parts
Mp. category will be shown later
2014Unapređivanje konkurentnosti preduzeća auto industrije u uslovima globalne racionalizacije poslovanjaMadić, Vladan  Doctoral theses
70M70
2012Automotive Supplier SystemMadić, Vladan  Conference Paper
Mp. category will be shown later
2011Promene u okruženju i ključni izazovi globalne auto industrije u postkriznom perioduMadić, Vladan  Article
52M52
2009Uticaj slobodne finansijske krize na svetsku auto industrijuMadić, Vladan  Article
Mp. category will be shown later