

Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2025 | Senzorno-motorički izazovi kod dece oštećenog sluha: pregled istraživanja | Zrnić, Lana; Dražić, Milana; Drobac, Ana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2025 | ANALYSIS OF (MAL)ADAPTIVE FORMS OF YOUTH IDENTITY DEVELOPMENT USING THE AGONISTIC SELF MODEL | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Inner democracy: the dynamics of the agonistic self as the basis of a pluralistic and open sense of self![]() | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Синдром сагоревања код дефектолога у школама за децу са сметњама у развоју у Републици Србији: Изазови и фактори ризика![]() | Ana Drobac ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Exploring the dynamics of the agonistic self: introducing a novel approach to educational research | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Povezanost samopouzdanja i postignuća: perspektiva učitelja![]() | Micić, Isidora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Who are Serbia’s high achievers? A-level students in ICCS 2022![]() | Drobac, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Самоефикасност наставника у раду са децом са сметњама у развој | Дробац, Ана ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Characteristics of Sensory Processing in Children with Cochlear Implants and Hearing Aids | Drobac, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу![]() | Gutvajn, Nikoleta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities![]() | Glavinić, Svetlana; Kovačević, Jasmina; Ana Drobac ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља![]() | Мицић, Исидора ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Sensory processing features in children with cochlear implants | Drobac, Ana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Zadovoljstvo studenata realizacijom i kvalitetom onlajn nastave tokom pandemije COVID-19![]() | Radojević, Tamara; Ana Drobac ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Stavovi srednjoškolaca tipičnog razvoja prema vršnjacima sa senzornim smetnjama i poremećajima![]() | Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | The comparison of resiliency levels of deaf and hard of hearing adolescents and their typically developing peers![]() | Radovanović, Vesna; Radić-Šestić, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | The role of the teacher in the application of inclusive teaching of the subject nature and society in regular classes![]() | Mitić, Ljiljana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2020 | Socijalne kompetencije i školski uspeh gluvih i nagluvih učenika viših razreda osnovne škole![]() | Radovanović, Vesna; Kovačević, Jasmina; Drobac, Ana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |