Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of Consumers from University of Novi Sad toward Advertising through Sport among the Question how often Consumers purchase Sporting Goods
Назив: Attitudes of Consumers from University of Novi Sad toward Advertising through Sport among the Question how often Consumers purchase Sporting Goods
Аутори: Milosevic, Zoran  ; Bjelica, Dusko; Matic, Radenko  
Година: 2018
Публикација: Journal of Anthropology of Sport and Physical Education
ISSN: 2536-569X Journal of Anthropology of Sport and Physical Education (JASPE) (Montenegro) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 2 br. 3 str. 49-54
DOI: 10.26773/jaspe.180709
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/1005348
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Matić, Radenko
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.