Резултати
                
                    еНаука > 
                
                
                    Резултати > 
                
                
                    Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability
                
            
            
            | Назив: | Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability Pažnja i pamćenje kao prediktori veštine brojanja kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću  | 
Аутори: | Japundža-Milisavljević, Mirjana  | 
Година: | 2016 | Публикација: | Beogradska defektološka škola | ISSN: | 0354-8759   Beogradska defektološka škola   Претражи идентификатор | 
Издавач: | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 22 br. 1 str. 23-32 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/127700 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/962 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/223098124#izum.si  | 
Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)  | 
М-категорија: | 52M52 - Национални часопис категорије M52  |