Резултати
еНаука >
Резултати >
Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability
Назив: | Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability Pažnja i pamćenje kao prediktori veštine brojanja kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću |
Аутори: | Japundža-Milisavljević, Mirjana ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Beogradska defektološka škola | ISSN: | 0354-8759![]() ![]() |
Издавач: | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 22 br. 1 str. 23-32 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/127700 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/962 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/223098124#izum.si |
Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025) |
М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |