Резултати

eNauka >  Rezultati >  Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
Naziv: Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
Autori: Tadić, Aleksandar S.  
Godina: 2015
Publikacija: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 64 br. 1 str. 101-115
DOI: 10.5937/nasvas1501101T
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/214177036#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3523
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/128389
Projekat: Концепције и стратегије обезбеђивања квалитета базичног образовања и васпитања
M-kategorija: 
24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца