Резултати

еНаука >  Резултати >  Cause related marketing as a tool in poverty reduction in Serbia
Назив: Cause related marketing as a tool in poverty reduction in Serbia
Аутори: Supić, Dejan B.  ; Mihić, Svetlana  ; Okanović, Ibrahim
Година: 2013
Публикација: TTEM : Technics Technologies Education Management : journal of society for development of teaching and business processes in new net environment in B&H
ISSN: 1840-1503 Technics Technologies Education Management / TTEM Претражи идентификатор
Издавач: Sarajevo : DRUNPP
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 8 br. 2 str. 754-762
VBS COBISS: 512726429
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/130174
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512726429#izum.si
URL: https://pdf.ttem.ba/ttem_8_2_web.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.