Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of marketing strategy in agricultural companies' business
Назив: The role of marketing strategy in agricultural companies' business
Аутори: Cvijanović, Drago  ; Mihailović, Branko  ; Paraušić, Vesna  
Година: 2014
Публикација: 9th International Conference: " The role of Agricultural Economic Sciences in Agriculture and Rural Development in the Balkan Countries
Издавач: AAEM- Association of Agricultural Economists of Republic of Macedonia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9989-2358-5-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 36-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/132393
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.