Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Назив: Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Аутори: Bošković, Nikola  ; Kocić, Milan S.  
Година: 2019
Публикација: 24 [Naučni skup] Regionalni razvoj i demografski tokovi zemalja Jugoistočne Evrope, Niš, jun 2019. godine - redaktori Živorad Gligorijević, Tadija Đukić
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6139-178-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 505-514
VBS COBISS: 513920604
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513920604#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134815
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.