Results

eNauka >  Results >  Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Title: Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Authors: Bošković, Nikola  ; Kocić, Milan S.  
Issue Date: 2019
Publication: 24 [Naučni skup] Regionalni razvoj i demografski tokovi zemalja Jugoistočne Evrope, Niš, jun 2019. godine - redaktori Živorad Gligorijević, Tadija Đukić
Publisher: Niš : Ekonomski fakultet Univerziteta
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-6139-178-1 Search Idenfier
Collation: str. 505-514
VBS COBISS: 513920604
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513920604#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134815
Metadata source: Migracija
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.