Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Naziv: Uloga promocije kao elementa marketing miksa u razvoju turističke destinacije Kragujevac
Autori: Bošković, Nikola  ; Kocić, Milan S.  
Godina: 2019
Publikacija: 24 [Naučni skup] Regionalni razvoj i demografski tokovi zemalja Jugoistočne Evrope, Niš, jun 2019. godine - redaktori Živorad Gligorijević, Tadija Đukić
Izdavač: Niš : Ekonomski fakultet Univerziteta
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6139-178-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 505-514
VBS COBISS: 513920604
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513920604#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134815
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.