Results

eNauka >  Results >  Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata
Title: Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata
Effect of the instruments of the marketing mixon image of higher education institutionsand student satisfaction
Authors: Brkanlić, Sandra  
Supervisor: Ćirić, Maja  
Other contributors: Carić, Marko  ; Sanches-Garcia, Javier; Ćirić, Maja  
Issue Date: 2015
Publication: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Publisher: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент
Type: Doctoral theses
Collation: str. 1-380
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4161
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija143618229396468.pdf?controlNumber=(BISIS)94901&fileName=143618229396468.pdf&id=3903&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=94901&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije143618382405640.pdf?controlNumber=(BISIS)94901&fileName=143618382405640.pdf&id=3905&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135618
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License