Results

eNauka >  Results >  Koncept digitalnih komunikacija u okviru integrisanih marketinških aktivnosti poslovnih sistema
Title: Koncept digitalnih komunikacija u okviru integrisanih marketinških aktivnosti poslovnih sistema
Authors: Veselinović, Tamara
Supervisor: Brzaković, Miodrag  
Other contributors: Brzaković, Tomislav; Brzaković, Miodrag  ; Petrevska, Miroslava
Issue Date: 2015
Publication: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Publisher: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд
Type: Doctoral theses
URI: http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija144456400924046.pdf?controlNumber=(BISIS)95458&fileName=144456400924046.pdf&id=4419&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95458&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije143807779788314.pdf?controlNumber=(BISIS)95458&fileName=143807779788314.pdf&id=4109&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4165
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135688
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License