Results

eNauka >  Results >  Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Title: Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Strateško-marketinški model pozicioniranja i brendiranja Republike Srbije
Authors: Milutin Pećić 
Supervisor: Branislav Jakić 
Other contributors: Marko Andrejić  ; Svetomir Minić; Đurđica Vukajlović; Saša Virijević Jovanović
Issue Date: 2016
Publication: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Publisher: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Type: Doctoral theses
Collation: str. 1-211
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6825
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146919451771529.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919451771529.pdf&id=6593&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101584&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146919453146393.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919453146393.pdf&id=6594&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135782
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License