Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Naziv: Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије
Strateško-marketinški model pozicioniranja i brendiranja Republike Srbije
Autori: Milutin Pećić 
Mentor: Branislav Jakić 
Ostala autorstva: Marko Andrejić  ; Svetomir Minić; Đurđica Vukajlović; Saša Virijević Jovanović
Godina: 2016
Publikacija: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Izdavač: Novi Sad: Univerzitet Privreda akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije - Beograd
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. 1-211
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6825
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146919451771529.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919451771529.pdf&id=6593&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101584&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146919453146393.pdf?controlNumber=(BISIS)101584&fileName=146919453146393.pdf&id=6594&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135782
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca