Резултати

еНаука >  Резултати >  Stil upravljanja razredom i stav nastavnika prema inkluzivnom obrazovanju
Назив: Stil upravljanja razredom i stav nastavnika prema inkluzivnom obrazovanju
Аутори: Đigić, Gordana  ; Stojiljković, Snežana D.  
Година: 2011
Публикација: Empirijska istraživanja u psihologiji (knjiga rezimea)
Издавач: Beograd: Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86563-30-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 79-80
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/142932
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.