Резултати

еНаука >  Резултати >  Country Brand Equity Model: Sustainability Perspective
Назив: Country Brand Equity Model: Sustainability Perspective
Аутори: Teodorović, Milivoj; Popesku, Jovan 
Година: 2016
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 2 str. 111-128
DOI: 10.5937/markt1602111t
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144508
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/4637
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.