Резултати

еНаука >  Резултати >  Different forms of consumers' impulsive buying behavior
Назив: Different forms of consumers' impulsive buying behavior
Аутори: Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  
Година: 2019
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 55 br. 42 str. 49-63
DOI: 10.5937/aneksub1942049a
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/146018
URL: https://anali.ef.uns.ac.rs/index.php/AnnalsEFSU/article/view/26
https://anali.ef.uns.ac.rs/index.php/AnnalsEFSU/article/view/26/14
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.