Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Socijalni konstruktivizam kao teorijski okvir prakse inkluzivnog obrazovanja
Naziv: Socijalni konstruktivizam kao teorijski okvir prakse inkluzivnog obrazovanja
Autori: Milutinović, Jovana  ; Zuković, Slađana  ; Lungulov, Biljana  
Godina: 2011
Publikacija: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Savez pedagoških društava Jugoslavije
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. God. 66 br. 4 str. 552-561-561
VBS COBISS: 188096524
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/188096524#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/152484
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104552M
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.