Резултати

еНаука >  Резултати >  Constructivist approach to academic underachievement in the function of positive student development
Назив: Constructivist approach to academic underachievement in the function of positive student development
Аутори: Mirkov, Snežana  ; Gutvajn, Nikoleta  ; Džinović, Vladimir  
Година: 2016
Публикација: 19. međunarodna naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“ Inkluzivno obrazovanje u funkciji pozitivnog razvoja dece // 19th international scientific conference "Educational research and school practice" Inclusive education as a functio
Издавач: Institute for Educational Research, Belgrade; Teacher Education Faculty, University of Belgrade; Volgograd Scientific-educational Center Russian Academy of Education; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb; Faculty of Education, University of,
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-127-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 23, 86-23, 86
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/153634
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.