Резултати
еНаука >
Резултати >
Constructivist approach to academic underachievement in the function of positive student development
| Назив: | Constructivist approach to academic underachievement in the function of positive student development | Аутори: | Mirkov, Snežana |
Година: | 2016 | Публикација: | 19. međunarodna naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“ Inkluzivno obrazovanje u funkciji pozitivnog razvoja dece // 19th international scientific conference "Educational research and school practice" Inclusive education as a functio | Издавач: | Institute for Educational Research, Belgrade; Teacher Education Faculty, University of Belgrade; Volgograd Scientific-educational Center Russian Academy of Education; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb; Faculty of Education, University of, | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-127-2 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 23, 86-23, 86 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/153634 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.