Резултати

еНаука >  Резултати >  Review and Update of Methodology for Evaluation of the Effects of the Professional Development Programs for Teachers
Назив: Review and Update of Methodology for Evaluation of the Effects of the Professional Development Programs for Teachers
Аутори: Banjac, Sonja M.  ; Baucal, Aleksander D.  ; Pavlović Babić, Dragica B.  ; Kovač-Cerović, Tinde K. 
Година: 2017
Публикација: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research - ECER Conference 2017, 21-25 August at University College UCC, Copenhagen
Издавач: Berlin : European Educational Research Association
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 530709143
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/157706
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530709143#izum.si
URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/40985/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.