Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača
Назив Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača
Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
Остали називи: Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
Аутори: Alimpić, Stefan  
Ментор: Kocić, Milan  
Остала ауторства: Radosavljević, Gordana  ; Đukić, Suzana  ; Marinković, Veljko  
Година: 2018
Публикација: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Издавач: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6450
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10928
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1046/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/163556
URL: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10928
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца