Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj helvetike i elemenata modernističkog dizajna na formiranje stava prema oglasu i stava prema brendu
Назив: Uticaj helvetike i elemenata modernističkog dizajna na formiranje stava prema oglasu i stava prema brendu
Аутори: R. Radivojević; Nedeljković, Uroš  
Година: 2013
Публикација: Zbornik radova Fakulteta tehničkihnauka
ISSN: 0350-428X Zbornik radova Fakulteta tehničkih nauka (Novi Sad) Претражи идентификатор
Издавач: Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 28 br. 4 str. 519-522
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/171636
URL: http://www.ftn.uns.ac.rs/n1110863672/broj-04
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.