Резултати
еНаука >
Резултати >
Does contemporary computer-mediated epistolary communication need pedagogical interventions: The case of a student-teacher relationship
Назив: | Does contemporary computer-mediated epistolary communication need pedagogical interventions: The case of a student-teacher relationship | Аутори: | Prodanović, Marijana ; Avlijaš, Goran | Година: | 2016 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 65 br. 3 str. 583-596 | DOI: | 10.5937/nasvas1603583p | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175938 | URL: | https://doaj.org/article/234a167f9dfb4327b1ac57d531c3a2f7 https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2016/0547-33301603583P.pdf |
Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.