Резултати

еНаука >  Резултати >  Does contemporary computer-mediated epistolary communication need pedagogical interventions: The case of a student-teacher relationship
Назив: Does contemporary computer-mediated epistolary communication need pedagogical interventions: The case of a student-teacher relationship
Аутори: Prodanović, Marijana  ; Avlijaš, Goran  
Година: 2016
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 65 br. 3 str. 583-596
DOI: 10.5937/nasvas1603583p
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175938
URL: https://doaj.org/article/234a167f9dfb4327b1ac57d531c3a2f7
https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0547-3330/2016/0547-33301603583P.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.