Резултати

еНаука >  Резултати >  External relationships and marketing practices in Serbian firms: The intangible capital perspective
Назив: External relationships and marketing practices in Serbian firms: The intangible capital perspective
Аутори: Mitić, Sanja  
Година: 2015
Публикација: Ekonomski anali
ISSN: 0013-3264 Economic Annals Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 60 br. 204 str. 75-104
DOI: 10.2298/eka1504075m
Scopus-ID: 2-s2.0-84930344383
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/180770
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
SCOPUSTM
3
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.